Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Shiso. Meer weten? Ontdek meer
Jihan
19 jun 2026 om 18:00
Ze houden geen rekening met opmerkingen in de bestelling. Ik vroeg voor nigiri in plaats van sashimi en kreeg toch sashimi. De prijs is veel te hoog voor de kwaliteit: bijna alles is rijst en goedkope ingrediënten. nooit meer hier bestellen
Boguslawa
12 jun 2026 om 23:20
Super lekker
Annie
30 mei 2026 om 0:16
Zijn geld niet waard
Katleen
19 mei 2026 om 18:13
De sushi was super lekker en vers . Mooi afgewerkt
Alles prima
Myriam
17 mei 2026 om 19:55
Super lekker en proper verpakt aanrader
Tanja
17 mei 2026 om 19:34
Het was zeker lekker warm, goed ingepakt.
Sofie
16 mei 2026 om 21:13
Al meermaals lekker gegeten, maar deze keer is mijn plezier wat weg. Mijn mond staat in brand. En ik kan wel iets verdragen. Auw