SHISO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 235 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Shiso. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 18:00 Ze houden geen rekening met opmerkingen in de bestelling. Ik vroeg voor nigiri in plaats van sashimi en kreeg toch sashimi. De prijs is veel te hoog voor de kwaliteit: bijna alles is rijst en goedkope ingrediënten. nooit meer hier bestellen
12 jun 2026 om 23:20 Super lekker
30 mei 2026 om 0:16 Zijn geld niet waard
19 mei 2026 om 18:13 De sushi was super lekker en vers . Mooi afgewerkt Alles prima
17 mei 2026 om 19:55 Super lekker en proper verpakt aanrader
17 mei 2026 om 19:34 Het was zeker lekker warm, goed ingepakt.
16 mei 2026 om 21:13 Al meermaals lekker gegeten, maar deze keer is mijn plezier wat weg. Mijn mond staat in brand. En ik kan wel iets verdragen. Auw
28 apr 2026 om 20:57 Ja